Dessa korta helger

Nu är helgen slut igen.
Frågan är varför den går så förbannat fort?!
Sitter nu i min ensamhet och ser på sömnlösa barn...
Får väl se hur de blir med min lilla tös i natt innan vi la henne för natten hade hon 38,5 i feber dessa tänder säger jag bara vad dem kan ställa till med.
Hon har redan gnällt till några gånger men inte vaknat, så vi får se om de blir något babysim för oss i morgon.
Jag hoppas på att hon är bättre och febern är borta vore tråkigt att missa sista gången på babysimmet hon som älskar att bada min lilla fisk.
Men förhoppningsvis börjar nästa babysimsgrupp redan den 22 okt.

Ne nu ska jag fortsätta att se på Sömnlösa barn.
 
//Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0