Två ♥an med magsjuka

Sitter med mitt stora ♥ i soffan och ser på Sing Along.
Nu är både mitt Stora ♥ och mitt Lilla ♥ magsjuka, så nu är de som att man bara sitter och väntar på att man själv ska få de tråkigt nog!
Lilla Trollungen somna redan vid sju i kväll så de blir nog en väldigt tidig morgon i morgon, men de är så värt de för när man får se Trollungens vackra leende så är de värt att gå upp vilket klockslag som helst. Jag älskar min lilla Tuva så enormt de är oförståligt att man kan älska en person så mycket♥
Så idag fick jag åka till Lidköping själv och byta regnskyddet till Tuvas vagn, köpte även blåbärs soppa till mitt Stora ♥
Sen var de bara hem till mina föräldrar för lillan fick vara där medans jag åkte och fixa detta för ville inte ta med henne ut efter som hon inte mår bra och är gnällig, så vi fick även mat där och kaffe. Vid fyra tiden åkte vi hem till min stora älskling som låg hemma och sov i soffan för han orkar inte göra så mycket mer idag och de är ju förstårligt när man är magsjuk.

Min älskade lilla Familj ♥
Jag älskar er två enormt mycket♥


//Nathalie


Kommentarer
Postat av: Foto,design & vardag - 17 år och mamma

Härliga bilder!



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50 kr för en header och 100kr för en hel bloggdesign. :)

2012-02-28 @ 22:35:42
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0