En sväng i Lidköping & en upp äten hundkoja!

Idag så åkte jag,Tuva, min mamma och min lilla syster till Lidköping en sväng mamma skulle nämligen hämta ut sitt pass så att hon kan åka till Thailand. Vi gick även i lite affärer och de är alltids lika svårt att hålla sig borta från barnavdelningen nu förtiden.
Men Tuvas mormor kunde inte hållsa sig där i från hon köpte en riktigt söt jacka till Tuva och även en mössa.
Lilla Tuva blev en riktig liten sötnos i detta.


När vi kom hem från Lidköping skulle jag släppa ut Gizmo och Djingis från hundgården och vad är de jag ser ett STORT hål i golvet i hundkojan. Gizmo har då alltså gjort ett kanon stort hål i golvet, vet ju om att han har gnagt lite på kanterna på hundkojan men hallå golvet kunde ju ialla fall fått vart helt men inte då. Men de är bara fixa till.
Ja, visst är alla djur underbara!

(Klicka på bilden för att få den större)

//Nathalie&Tuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0