Det finns inget bättre än dig..

Jag Älskar Dig Min Lilla Trollunge!



Idag så fixa jag till ett inbjudningskort till Tuvas dop och så här blev de:


Denna dagen har de inte hänt så mycket, den har vart lung och skön jag och Tuva har bara vart hemma hos mina föräldrar och inte gjort nått. Min farmor kom och hälsa på oss en stund så vi tog en kopp kaffe och prata lite. Sen så laga jag och Tuva mat till hela familjen och de blev Potatisklyftor med fläskfilé och rostade grönsaker, gurka och tomat. Det blev kanon gott !

Imorgon kommer min andra älskling hem dock inte förän sent på kvällen vid 20:00 kanske men han kommer ju hem längtar efter honom riktigt mycket !


Nu säger jag och Tuva God Natt....


//Nathalie&Tuva


Kommentarer
Postat av: Linda

Molle ska också döpas i Bjärklunda kyrka :)

2012-02-04 @ 12:48:53
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Jasså:) När ska han döpas då:)?

2012-02-04 @ 13:39:09
URL: http://nathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0