20/2-12

Just nu sitter jag och familjen och ser på de Okända.
Båda boxerbebisarna är trötta och orkar inte så mycket mer idag, vi var ju ute på en promenad i 1 timme det var skönt synd att de blåste rätt mycket bara.
Idag fick jag även veta att Christers mormor gick bort i natt, usch sån är så tråkigt. Men jag är glad att vi var och hälsa på henne i Torsdags i alla fall, hoppas på att hon har de bra där hon är nu. Hon sken alltid upp som en sol när hon fick besök av lilla Tuva det var kul att se henne så glad.

Idag så fick jag en kanon mysig bild på Djingis, Gizmo och Tuva.
Jag la ner ett täcke på golvet till Tuva för att hon skulle få ligga där sprattla lite och då kommer både Gizze och Djingis och lägger sig hos henne på täcket och då var jag bara tvungen att ta ett kort på dem. Dem är ju så söta mot henne de där två små boxrarna.

Imorgon är det en ny dag och nya äventyr vi får se vad som händer i alla fall!



Djingis, Gizmo & Tuva!

(Bilden är tagen 20/2-12)

// Nathalie&Tuva


Kommentarer
Postat av: toraa

Hehehe vilken underbar bild! Vem är tjockast...? ;)

2012-02-21 @ 09:51:34
URL: http://www.toraa-intebaramamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0