Ett tag sen

Nu var det ett litet tag sen jag skrev senast men har haft mycket att göra nu när min sambo vart hemma i snart 3 veckor. Tiden bara rinner iväg och de känns som man inte hinner med något.
Tuvas dop närmar sig och vi har bakat bröd till hennes dag och fixat lite till.
 Alla har något att ha på sig men inte jag, jag har inte hittat något än:/
Börjar få lite smått panik men vad ska man göra det är ju bara att leta.
Oh herre jesus Tuva blir hela 17 veckor i morgon men 4 månader på fredag hon är stor min lilla tös!
Vi har även vart och badat några gånger dessa veckor och Tuva bara älskar att vara i vattnet, hon är en liten fisk<3





I morgon natt kommer mina föräldrar och syskon med sambo hem från Thailand, jag tror dem kommer tycka att Tuva växt rätt mycket.



//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0