18 Tisdagar

Idag är Skruttan 18 veckor.

Hon växer och utvecklas och de är helt underbart att se hur snabbt allt kommer.
Idag var jag, Tuva och Lisa i lidköping, Tuva fick två bodys, tre par strumpor och ett par byxor. Medans man själv hittade några tröjor och linnen.

På lördag är det dop för min lilla Trollunge, har beställt hem lite klänningar från Ellos och hoppas verkligen på att någon faller mig i smaken annars så får man ta något man har. Denna veckan är de mycket att göra till hennes dop, handla och införskaffa allt och duka och tvätyta dopklänningen och i går träffa vi prästen så de är i alla fall gjort.
Just nu ligger busungen min på golvet och försöker vända sig från rygg till mage de är inte alls långt i från att hon gör de så om någon vecka så kommer hon nog runt tror jag. Hon har även lyckats dra av sig sin ena strumpa så den ligger utanför filten hon ligger på.
Ne nu ska jag lägga mig bredvid henne och busa med henne innan hon blir alldeles för trött för det.


//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0